""Ain't it Christmas soon""

*2 DAGAR I PARIS*

I tak. Neskol'ko slov dlya nashih russkih chitatelej (da, imejetca nebolshoj narcissism).
My tak nechajanno upali v tu yamu, shto my mazyvaem zjizn'.










Jag anar lite vagt att saker har inträffat. Med en viss självklarhet och jädrans fart, har saker och ting ändrat form. Vart är vi nu? Någon sorts svar har man inte fått. Och jag antar att någon sorts svar krävs inte heller.
Jag klarar mig bra ändå.
Men faktum står kvar, att visst borde jag reagera? Visst bör jag hantera situationen på ett visst sätt?
Jag trivs i kaoset som är mina tankar (eller totala frånvaron av dessa) just nu. Allt flyter på, men samtidigt helt obegripligt och utan någon "destination"...
Jag trivs, det känns bra..

*
Lite som en bäck i bergen, lite som dess tysta porlande
Lite som en fjärils vingar, lite som dess vingeslag
Lite som ett grässtrå i en åker, lite som dess svajande stillhet
Lite som en önskans uppfyllelse, lite som dess innebörd.
*

image13


Kommentarer
Postat av: jonna beeejb strike a pose! [VOGUE]

me miss uuuuuuu

2007-12-01 @ 15:20:58
URL: http://treoo.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0