Alltså verklighet, *Hej!*..

image18
det där är inte jag, men I promice det kommer ngn riktig bild, så fort jag är hemma igen (=


Jul, Jul, strålande jul. Det står och väntar på att vi aktivt ska börja bry oss om saker och ting.
Jag har på allvar börjat tänka på vad man ska ha på sig på julafton och, så klart, på nyår. Det är svåra saker det. I och med detta ska jag ta kort på alla "möjligheter" jag har i min garderob och publicera de här. I sådana frågar vill man ha stöd och råd. Ev. ska man inhandla ngt på underbara sajten www.asos.com
som erbjuder i princip ALLT festväg (kläder alltså fo'ks). Så gå in och kika om urvalet hemma känns fattigt.

En annan viktig *jul-sak*, är ju självklart julklapparna.
Well, allihoppa..

Jag skiter i julklappar i år!

Men på riktigt, man är student och har 1200kr i böter lagom till jul. Hur får man råd med att köpa fina grejer till alla? Bland det värsta jag vet är att köpa olika-bra och olika-dyra saker till folk, dvs jag vill ha jämlikhet,
RÄTTVISA.
Och det har man, i princip, aldrig råd med. Så nu är det bestämt,
att alla får mina "julklappar" efter mellandags rean.
Så det så!
Men jag antar att det kan vara trevligt med nyårs presenter som omväxling oxå, folk får göra hur fan de vill med mina julklappar.
Ha! Jag kanske inte ens får några för min fräckhet ;). Kul det skulle bli.

Gör som jag
Bojkotta julklappar!

Kommentarer
Postat av: jonna

hallååå jag har inte sett klänningen än, och jag hittar den inte på hm´s sida heller :(
pooor me.. send the pic god damnet :D

Krams

2007-12-04 @ 18:35:57
URL: http://treoo.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0