Brutet löfte..


image60

Så det dumt det kan bli.. När vi bryter löften, och ändrar vägar.
Det blir alltid någon kvar, sårad och splittrad. Varför? Varför låter jag mig att såra andra, varför får andra såra mig? Splittra?
Är det inte ofta man känner sig lurad, förd bakom ljuset.
Jag gör...
Tyvärr, så händer dessa stunder, då man bara känner sig så naiv. Så otroligt missförstådd, så ensam. Inte minst i jultider, det är nog värst.
Men...

MEN

Men, det är ALLTID någon som håller en hand på din axel. Vare sig du ser det eller ej, den finns där. Det är den personen som tål alla dina "flipp-outs", som orkar. Vi alla har en sådan, kanske om man har tur flera.
Men någon finns det. Tänk på denna person, hitta den i din värld. Och ge den en blomma...
Det underbara är att du är denna *någon* för nån i din omgivning, med din hand på dennes axel. Alltid. Köp en julklapp till denne.
Visa ett stöd, åter igen finns du där....









mitt löfte om julklapps bojkottning sket sig lite idag, Sasulik I love u (=







Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0