Du är vacker i själen

Jag tror att vi håller på att förändras nu. Jag har annat för mig, som vanligt, moving on bebeh...
Globen snurrar och jag fortsätter gå framåt och söka ngt nytt. Det som sätter mig urbalans ibland är att jag inte riktigt vet. Inte vet vad i helsike jag letar efter.
Jag söker frenetiskt, bland vänner och bekanta, nära o kära, ja, alla. *Har märkt problematiken med att inte veta vad man letar efter.
Värt att ta reda på?*

Har funderat på utomstående hjälp. Psykolog? Men jag tror juh inte på psykologer.



Psykologer är människor som säger antigen det man redan vet eller det man vill höra.

*


"Du söker ngt, jag känner det på mig.
Du letar absolut efter den stora kärleken, det är säkert.."



*

no shitt.....
Så på mitt egna lilla vis, lever jag vidare och knuffar alla mina "påsar" till framtiden. Stretar till nya andetag och viljor. För att jag minns det förflutna och jag vill radera större delar av det ur min värld, ur mina känslor.
Jag önskar en snar framtid, med hela min själ.
Hoppas jag hamnar där snart.



Där jag vet vad jag söker, där jag har funnit det. Jag vill vara där nu.
Och bara njuta,


nu när jag har funnit det jag har sökt så länge.

Take me there
<3



Kommentarer
Postat av: bebeh

hallå bejb where are u ?? :D
me miss u alot.

2007-12-18 @ 22:25:45
URL: http://bebeh.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0