GAAAHH

Jag är så otroligt trött idag att det känns som ngt kommer att gå sönder. Alla mina nerver, vartenda jävla en, är spända. Why?
Trött på människor och röster och på att alltid "leverera", vara tillhands för folk.
Jag är ingen sak? Ain't I...
Men nu skriver jag detta otroligt depremerande inlägg (för moi oxå, tro mig..bläh). För din skull darling, så du vet att jag andas och lever *still going strong*.
Som du sa:

* tänk på allt det possitiva som finns omkring, gör dig glad *

Du har så rätt.
Jag tänker bra saker nu.
Jag
Gör
Mig
Glad
(så gött de går.)

image69Happy happy, seru jag ler



Ska se "Dead Silence" nu,
passande film hey? haha

Kommentarer
Postat av: bebeh igen =)

gulligull du är :)
du är som en ros i en maskros-bukett :)
du bara finns där och lyser, bara "för att"

Puss

2007-12-18 @ 22:41:10
URL: http://bebeh.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0