Tror du inte att du betyder mkt?

"Hej min vän, det var så alldeles länge sen." =)
Äntligen, har jag hittat tillbaka till dig, tror jag. Det gör mig så otroligt glad. Gud! Det måste ha gått minst ett halvår, kanske mer. Vad tror du söt? Kan vi komma sams?
Klart vi kan! Jag har juh saknat dig. Min vän. Fyfasen, så mkt att prata om och göra, komma igång med gamla goda tider. Fyfan jag saknat dig. Vi har juh alltid varit, du kan ju mig, sen jag var en liten skit (är kanske det fortfarande..hehe) You'll know :P.
Well, du vet att jag finns till. Jag vet att jag är välkommen. Vi ska baka lussekatter ihop och toscakaka, så klart. För vi har lovat.
Och jag ska köpa en julklapp till dig. Min vän, glad jag blir. Varit så piss nere och less på alla, du anar inte hur full på shitt jag är nu. Jag vill ha time-out, ledighet..Semester.
Take me away....
Jag ringer, det gör jag snart. Vi ses, då ska jag krama dig.
vännen......


image80



Kommentarer
Postat av: bebeh

mys när man hittar tillbaka till sina vänner efter ett tag :)
me happy for u!
krams

2007-12-20 @ 18:36:03
URL: http://bebeh.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0