tristesssss

Idag är en helt vanlig dag, då jag är advokat och du är pilot.
Då vi drömmer en dröm, som är sann i en ny sort av
....andning
Då jag vågar hjälpa en ensam och vilsen själ,
då jag kramar en ande till ljuset, som
....blåses bort

Idag är en synvilla av hopp, då jag tror.
Då du lägger all ansvar i mina händer och låter den virra in sig i mina
....ådror
Då vi förändrar världen runt oss,
då vi gror en självständighet byggd av tårar
.....och blod

Idag är ett rop på frihet.






Och vad fasiken är det jag babblar om då?
Jo, om ett udda möte jag hade idag som en framtida jurist. Kanske? Vem vet.
Den eviga frågan om rättigheter och vad man bör och inte bör göra. Här finns jag mitt i smeten, helt, alldelles, plötsligt..
Detta medför en tråkighet av en ny nivå. Jag har ANNAT! Tro det eller ej, jag har ett liv
värt att leva, jag trivs. Varför jag jämt blir indragen i olika eskapader, vet jag inte. Och ev inte vill veta heller.
Men en dag är alldrig bara bitsk, en dag kan vara munter!
Lite munterhet idag ang. "2 dagar i Paris", lyfte mitt humör i massor.
Nu! söka
OUTFIT!
(=



Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0