- Jo alltså, jag gillar lite "dark touch"... :S

image366
Jag älskar denna bild.

Hur som helst, börjar jag ordna upp saker lite. Eller så bryr jag mig bara mindre..
Hmm vild oralsex i grupprum?
Why not

Igår natt ringde min lilla star (=
såå glad jag blev! Dock var jag nog inge rolig att snacka med, dessutom som envisades jag med att kräva en "private show".

*jag fick ju det till slut*

Snart kommer hon hit, bara en dag kvar + en liten tids-svans, that I can take..
LÄNGTA massa!
Det känns nu, mer än någonsin, att stoor del av mig saknas.
Den saknas när jag är i cp staden Västerås, då det inte är min stad. Och den saknas, tyvärr, här med i vackra Stockholm. Här är det nog mina närmaste som saknas, jag vill bara kunna spontan träffa och hålla om er såså mkt!
Varje dag.


Pussis
*
image367
vackert..
Jag gillar "the dark touch"

Kommentarer
Postat av: Daniel

balla bilder faktiskt, lite ondska över de hela men ändå väldigt läckert =)

btw private show? What's that about? haha :P

2008-04-17 @ 20:46:35
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se
Postat av: Jonna

babie mys jag ringer snart. me love u big timers.

2008-04-18 @ 00:21:29
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0