Babe, I like love u (*)

I dooooo!




image327

Vi är alltid så bäst ihop. Du är min enda o mest verkliga halva här ute i kalla (yes it is a saaad world) världen.
Du är min vackra stjärna som lyser o värmer, du är min lilla twinnie.
Jag älskar dig ngt otroligt, och kan fortfarande inte fatta att du finns och jag kan sträcka ut handen o nå dig.
Men, hey u, I really can! :D
My happy happy person
u make me happy too!

* If my star would fall,
or disapear at all
I will follow my star
to the end of the days.
And my heart's gonna leave me
in so many ways.*


Hahaha to YOU (=
bästa dig♥
*
**
*







BÄST I tell u!!!!!!
image328

Kommentarer
Postat av: Jonna

naaw cutiepie :P me love u tooooo :) mass mass mycket !!

du är min twinnie, and you will always be my twinnie, my LA-chic :P

"whats my mother fucking name" haha :P
Puss min babe

2008-04-02 @ 00:08:27
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0