Finili filur, OH yeah!

Alltså ibland kan man bara kolla runt sig o se att man är alldelles sj. Finns inga nära o kära, inga o krama eller pussa på.
Jag fick mig en liiten tankeställare idag.
Vem betyder mest i ditt liv?
Det var vad M sa..Hmm. Där fick jag juh tänka o klura en stund, o vet ni?? Jag kunde knappt välja mellan två personer.
Men Pappsen♥ vann ändå :)
Jag menar han är ju den släktningen som jag känner kärlek för, oavsett. Alla ljuger om honom, men han ljuger aldrig för mig.
*Du är bäst*

Iaf, så ska jag nog se till att hitta ngn att pussa på snart oxå. Jag tror att allt är mkt enklare än vad man har tendens att göra det till. Man söker nånstans "bortom..", medans allt det vackra finns så så nära.
Det tror jag.
O fyfan, jag vill ha en sommar flört! Så e de bara! Skriv gärna DU som känner dig manad.
Jag e öppen för förslag ;)


(jepp, jag e dessutom sjukt brownie..haha)






*

Sen har man juh den här saken i sängen varje morron galet lispandes i ens fejja ;P haha
I löööv

image393
Xena hun'
Hur sööt e inte hon dådå?
British stafford terrier

Pöss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gick global klass 02-04. HAHA gammal nucka jag vettu

2008-04-30 @ 07:35:59
URL: http://maddilotion.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0