Fröken Rädd

Jag är, och du är.
Vi båda vet det.
Rädda fröknar ruuule ffs!!

image346



Haha eller hur min underbara? Det är där man befinner sig.
Well från o med idag så vägrar jag, jag är varken rädd eller missnöjd. Mitt liv innehåller så mkt underbart och rätt, så mkt jag har att vara tacksam för och glädjas åt.
Yes twinnie, I have been reading my favorite book again ;)
Det är iaf att bara kolla runt sig, jag är där jag ville vara. Jag är lever det jag velat leva. Allt finns framför näsan men man bara väljer att inte se det. Men not anymore!
Så jag vill bara tacka för att jag har så många underbara människor som hittar vägarna till mig hela tiden, för att det finns folk som älskar mig och ser ngt ljust över mig. Jag vill tacka för att jag älskar och kan nå allt jag älskar. För att möjligheterna dyker upp hos mig, och jag utvecklas och växer.. Blir någon.
Tack.
Stort tack, från
Fröken Rädd
*
*


Kommentarer
Postat av: Daniel

guld bild på slutet haha

2008-04-07 @ 00:33:04
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se
Postat av: Jonna

me love u hun ! är tillbaka från tina nu, de tog ett litet tag haha :) vi hade mass att prata om.

haha har du läst the secret igen? jag älskar den boken ifall den får dig glad :) me love u
pusspuss

2008-04-07 @ 02:26:21
Postat av: Viktoria

Hahahaha, rolig bild, jag sa ju att det skulle gå att fixa den på datorn. Nu ska jag kolla på top modell ;) Hej på dig.

2008-04-07 @ 17:06:37

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0