I am like really HOT!

Haha, sa ju att det skulle bli ett narcissistiskt inlägg ;)

Nä men faktist.
Det är ju så här att jag har väldigt höga tankar om mig sj, med jämna mellan rum. Det skiftar mellan en absolut övergivenhet, då jag tror att jag är fetast fulast o allmänt bara "blä". Och de underbara dagarna då faktist inte kan gå in i mitt huve vfr nån skulle kunna INTE tycka om mig. :P
Just nu befinner jag mig nog mer i det andra, *jag e bäst o alla älskar mig* - stadiet. Bra va?
Jag vet inte riktigt vfr (KLAART jag vet :P) men jag tror att jag kan ge så mkt till människorna omkring mig. Jag e typ transformer-Kattis haha, nä men anpassningsbar till vad som.
Undrar om det stämmer eller om det bara är jag som tror för mkt? hmm


Jag e nog bäst ;)!

image375

PUsszzaa

*kött fy faan!"
haha

Kommentarer
Postat av: Jonna

rooooompaaahhhhh
kött fy fäääääääään
vad tror duuu? jag är snääääääääääll

klart du e bäst min love

2008-04-22 @ 14:40:03
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Daniel

lätt bäst :P

2008-04-22 @ 18:25:29
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0