Oki då, jag orkar väl

Nytt inlägg...Känns som hela tillvaron flyter på i en sorts trögflytande honungs-doppad dröm. Verkligen.
Jag har nog kopplat bort allt vad verklighet och realism heter. I just don't give a fuck anymore. Om man kan klara sig på att slappa, sola o bara vara, well HERE I COME!




LOVE IS IN THE AIR

Har tänkt en hel del på kärlek oxå, vad i helvette det kan betyda. För mig alltså.
Jag har alltid sett riktig kärlek som ett slags band mellan två personer, ömsesidigt sådant. O visst det kan vara så att man älskar ngn, utan att få samma känslor tillbak. Det är ungefär som att man sj skulle upptäcka detta band mellan er, men personen i fråga inte ser de själv. Men en sak är säker, bandet är ömsesidigt, det bara finns där. Dfr så kan man aldrig, när man väl har upptäckt detta, vara likgiltig.
Jag är hundra på detta, av egna erfarenheter. Om jag nu ska tala helt för mig själv, så kan jag lugnt säga att:
Alla jag har någonsin sagt att jag älskar de, till, finns kvar i mitt hjärta o min själ likaväl nu som då, när jag väl sa det. Och jag menar då alla. Det här connection har inget o göra med av vilket kön personen är, hur gammal den är, hur den ser ut, eller hur länge jag skulle ha känt denna. Nope.
Det är bara att jag såg detta band mellan oss, o så fort jag såg det, så såg jag in i personens själ. Och då spelar det inge roll heller om denna har sårat mig eller betet sig fel. Har jag en gng sagt o menat (o de gör jag) att jag älskar den, då stämmer detta för alltid.
Och jag kan alltid förklara vfr jag älskar en person. För att beskriva det kort o lite övergripande, så är det hur den personens själ "ser ut".
När jag *faller* (nu ska vi ha i åtanke att de inte handlar om förälskelse hära, då jag inte är homosexuell, men här pratar om att bl.a. "falla" för personer av samma kön.) för ngn, så ser jag hur vacker den personen är innebords, ut i fingerspetsarna. Och då, i mina ögon, spelar det inge roll hur många känslomässiga ärr och knutar den personen har. För att under allt detta är den fortfarande andlöst vacker..
Det finns inte så många i mitt liv som är så, men tillräckligt för att jag ska skatta mig själv som otroligt lyckligt lottad..

Tyvärr så har denna tankegng en viss narcissistisk baksida..hmm hos mig då iaf.
O det tar jag i nästa inlägg..

image372
du finns där, bland de vackraste i mitt liv. I LOVE



Ciao, suckers..

Kommentarer
Postat av: Eze

Vad söta ni är :D

2008-04-21 @ 16:30:24
URL: http://eze.blogg.se
Postat av: Jonna

gulligull

"hej kattis, du har kli. spooningen gone bad"

haha

puss my love

2008-04-21 @ 17:47:19
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0