So I can fly

..'till the end of time



Jag vet att det är urdumt enligt många och kanske även omöjligt.
Men om det är endast EN sak jag har lärt mig i mitt liv, då är det att,

INGET är omöjligt

verkligen ingeting.

*
I will make you smile, and
I will make you cry
ones again,
one more time
in my arms
we'll hide,
together.

I know you'll run, and
I know I'll doubt
I know some will try to break us down
But I wan't fall
You're mine
and I
I'm always yours...
*

Jag går alltid emot allas råd och tips, och emot den ström som kväver.
Jag är bara mig själv, och jag måste följa det jag är säker på.
Och detta är ngt jag är lika säker på som att mitt namn är Ekaterina och att jag är Sverige.
Jag vet det jag vet, helt enkelt.
He's still mine, men fuck vad jag måste slita aset av mig.

....jag kommer inte ens ha tid att ha kul....

image356
Min underbaraste Li-Lo, jag vill va ♥



Kommentarer
Postat av: jonna

bejb!! me miss u., callar dig snart my love !!
du e min bästa !!

2008-04-10 @ 00:39:40
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: twinnie

kattis ring mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-10 @ 23:04:20

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0