Yezzz, 14 is my real age

Asså allvar fjortisar rocks :P haha såna som moi mayb'?
Jag lovar att det finns massa med folk out there som tycker att jag borde ha växt upp long time ago..Men men vi ska väl inte svika dessa??!
Så jag tänkte vad kan vara mer fjortis än ett
"berätta shitt, no one will care about, om dig sj...detaljerat" - test
typ
So...

Here Ya'll go!




SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:

regler:
du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Absolutly
2. är du lycklig?: Jag vill gärna tro att jag är :P
3. är du uttråkad?: Most of the time my twinnie's not around
4. är du ledsen?: Snarare orolig
5. är du italienare?: Nope, I'm much cooler!
6. är du cooling?: I just said I AM..(look up)
7. är du från irland?: Jag önskar jag var i Irland just nu!! heeey
8. är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, tack gode Gud

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Klart, man kom, man såg, man F*Cking segrade ;)
2. har du någon gång blivit sårad?: Hm krossad, I would say
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Haha, oh jaaa
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Kan nog tänka mig att jag har
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Yez, sadly
6. har du haft en hemlig beundrare?: Har nåra knäppgökar, men "secret"? naaaae
7. är du kär?: Försöker bli
8. vill du gifta dig när du blir stor?: Barbie klänning och vita rosor överallt, heck yeah!

TVÅ ALTERNATIV

2. hår eller ögon?: Ögon
3. katter eller hundar?: Kisse missar♥
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Mina få bästa vänner, I love u all!
5. tv eller internet?: Tv, men e fan en net nörd av särklass tyvärr
6. coca-cola eller pepsi?: U kidding me? COCA COLA 'fcourse!
7. utekväll eller romantisk hemmakväll?: UT and do the romance, hard!
8. pengar eller lycka?: Pengar, then buy some MF happines
9. dag eller natt?: Natt
10. msn eller mobil?: Mobileo!

"HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej, jag e GRYM!
2. brutit ett ben?: Ja, och de gjorde sjukt ont o tog bajs lång tid att läka :(
3. gjort nåt du ångrar?: Jag ångrar inte ngt, det ska man inte göra. Men det finns saker som jag vet man skulle kunnat göra bättre.. But who the F*CK cares?
4. hoppat bungee jump?: Nope, men skulle nog vara bra mot mitt höjdskräck
5. ljugit för någon du tycker om?: Klart, man ljuger massa alltid. Men jag är sämst på det, så alla fattar varje gng ändå :)
6. ätit en hel tårta?: Hmm njaa, men fy fan vad jag försökt!!
7. gjort bort dig offentligt?: Oooo JA, senaste i helgen.. *1second manwhoooore!!*
8. viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Fan fan fan, jaaa.
9. gråtit när ett husdjur dog?: Ja
10. velat försvinna?: Många många dagar i mitt liv, o säkert nån gng i framtiden oxå.

SENASTE
1. telefonsamtalet du gjorde?: Millis ;)
2. telefonsamtalet du fick?: Millis, haha
3. personen du var med?: Jonna donna!!
4. roligaste grejen som hänt?: Ny bekantskap
5. personen du smsade: Andrew
6. du kommenterade?: Michaela
7. du tillbringade natten med?: Jonna, spoon buddy!! :D
8. du kramade?: Jonnis



HAHA nu vare juh KLART, FINITO! :P



CIAO!!!♥


Kommentarer
Postat av: jonna donna

hahaha rolig grej =) får se om jag blir uttråkad och måste sno den av dig =) puss

2008-04-29 @ 00:02:32
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: jockonda

haha U are freee to take it! ;)

2008-04-29 @ 00:27:00
URL: http://jockonda.blogg.se
Postat av: Petra.

Fan katja, jag snor den av dig (A)

2008-05-07 @ 23:08:55
URL: http://petrawa.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0