Yum-Yum u ho's!


Like, min frilla idag
skitigt hår, medför kreativitet!

En snabb föreläsning av helt OFATTBAR predikatlogik..
like what?!
O sen var det off till stan, och kolla present till älsklingen Jonnis. My biatch, haha yes now u're that! ;)
Hittade en bra grej, ville egentligen annat, men nu blire denna..
Lite märke, lite enkelt (inte föör enkelt dock) och passar till allt.
Think she'll like it?!

Jag glömmer ju aaaldrig bort mig sj i shopping turer. Så passade på o handla lite underkläder på Cubus, oh yeaah. Och köpte oxå två toppar.
Here's some pics!
by the way...
Jonnis säger hon är Magic.
JEPP, det är hon!!
Jag vill oxå..
Maybe

I'm the Bomb Diggity!
right?

image337
*
*
*
FREEAK
(the miss pics)

The EYES!!
hahahhahahah


yum-yum gaaa'l!

kisses!

Kommentarer
Postat av: Jonna

gums- you make me smile ! Love forever !!
åhh nu blir jag jättenyfiken på vad du köpt :)

Puss

å du är magi :D

2008-04-04 @ 00:59:55
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Freddan

tack för din röst det behövdes måste sätta nalleJonna på plats hahah

2008-04-04 @ 20:50:00
URL: http://freddanofsweden.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0