*Back*

Nu har helgen gått. Man har passat på o hunnit med massor. Träffat kära för en själv personer och reflekterat.
Mina ♥älskade mormor och morfar fick ett snabb-besök av mig från fredag till söndag, innan de åker till Ryssland på tisdag.
De har bott här i 3 år och NU tycker svenska regeringen att det är banne mig dags att skicka hem alla.
Trevligt. Älskar sån logik, like zero.

Förutom det, så måste jag avslöja en lite sneaky resa till Västerås på torsdagen. Mys mys mys, hmm, mys o mera mys.
Det vart en lugn kväll, med start på Ica Maxi.
Där en *evil städare* följde oss överallt, efter att jag gett honom onda ögat. Creapy stuffs! (men jag kanske borde sett det komma, man ska va snäll mot städpersonal på stora varuhus.. så de så!)
Sen väntade än spännande stund i köket, varpå jag ännu en gång blev övertygad om att mitt livssyfte är INTE att bli kock. Jag kan däremot satsa på att bli en förstaklassig och, märk väl, välbetald "diskare" (eller hette det diskpojke? hmm.)
Men men, tacos(!) blev det i varje fall, även om min största bedrift var att öppna majsburken. Nått ska man vara stolt över ju!
Filmvalet föll på:
FELON
Helt reko film, om oskyldigt dömda och lite fängelseliv, kryddat med lite "Oz"-feeling och touchad med lite "Nyckel till friheten"-anda. Intensivt, smart och absolut sevärt!


Nå, kära vänner.
Det var min helg i stooora och breda drag. Jag har blivit en dag fattigare och en hatt rikare.
See ya'll!


Jag håller i min hatt, jag varken bugar eller ler.. like I care






Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe jajemen, känns det lite roligare att köpa ny mobil igen :D..



Jo jag har tårgas men man glömmer att ta med den..man e dum ibland o ja e en såndär jag kan ta hand om mig själv person hehe.



Haha jepp brillsen e grymma ;) de e min kompis Davids brillor som han lyckades peta ur båda glasen på fyllan haha .



Ha det bra// Kram

2008-08-17 @ 20:26:29
URL: http://lina83.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0