Gegamojja och jeans.

Ja ni, kära vänner. Mitt nya morgonliv började idag.
Snälla, snälla gissa när jag gick upp??!!
Äsch sak samma. Jag gick faktist upp strax efter 6.00. Och det är rekord på vällans länge. Hur fan orkar folk göra det här dag in och dag ut, är för mig obegripligt.
Men ändå.
Jag gick upp, kekade frukost och t.o.m. kom i tid till jobbet. Jag har dessutom kommit på att jag gillar mitt nya jobb!
Jej för mig! :)

På tal om ingenting så har jag försökt leva lite nyttigt idag, så nu ska ni få beskåda ngt:

Denna Gegamojja är egentligen en super duper nyttig sallad. Min kvällsmat, yummy!
Vad den innehåller är så enkelt som:

1/2 liten burk majs
1/2 liten orange paprika
4-6st små ekologiska tomater (typ körsbärstomater)
1/3 burk kikärter
1/4 liten burk soltorkade tomater (helst med lite vitlök)
1/3 fetaost förpackning (apetina liten 10%)
1/2 burk tonfisk i solrosolja (italiensk)
+ salt & peppar efter smak
(dock så ger de soltorkade tomaterna o fetaosten rätt mkt smak o salt ändå)

Gott gott gott
Bus enkelt
Och bra för magen!
;)



Jeans

Well, det ska antagligen inhandlas ett par så fort lönen behagar att komma. Jag har redan försökt kolla lite på vilka jag vill ha. Man har liksom ingen ork eller tid med 4-5timmars shoppingturer där man får lov att pröva allt i sin väg.
Så uppmärksammade mina favvo jeans för stunden, som kommer från GUESSjeans.
Och det här är visdomen de ville dela med sig av, hmm:

*
"My personal jeans love story..
Jeans are like men!
It is very difficult to find one you relly love and that fits you really well, with your body and your soul
and when it happens you want to keep them with you for your whole life.
Perhaps jeans are even better than men,
they never tell you that you speak too loud or too much...
They protect you and keep you warm in windy days...
Without asking for it!"

*

Rolig va? hehe.. att de hittar på :)





kissing

Kommentarer
Postat av: Tina

Åhh vad du är duktig gumman!! Det lät mumsigt gott!! det ska jag nog ta och prova nån dag =)

Puss puss

2008-08-20 @ 21:38:43
URL: http://misstina.blogg.se/
Postat av: Lina

Hello gumman..



Nja, lite problem på killfronten men ja jag klarar mig alltid.



Tack, jag brukade alltid köra grönt o blått förut det var ju himla inne ett tag men nu på senare tid så blir det bara sotat det passar till allt hehe men snyggt med lite färg oxå :D



Ja skorna va skitsnygga.



Ja det e en event kryssning där dom bara spelar Trance musik o den här gången så e det en 23 tim kryss, förra gången var vi borta i 40 tim :D dom e grymt roliga men då ska man gilla musiken oxå för det spelas bara Trance.. mest Hardstyle :D



Kram

2008-08-20 @ 22:24:11
URL: http://lina83.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0