*Jag Älskar*






Här är jag.
Välkommen till Stockholm, Sveriges stolta huvudstad.
Det är stroppighet och torrhet, det är ytlighet och fördomar. Det är dyra resor och långa avstånd. Det är köpmani och stress.

Och
Jag älskar allt detta in till själva kärnan.



Jag vet inte alltid vad jag vill fullt ut. Och som jag sagt så många gånger förut så blir jag rädd. Rädd för vart saker o ting kan föra mig. Men jag vet när jag mår bra, jag vet när jag inte vill att dagen ska ta slut. Jag vet när det blir varmt i bröstet, jag vet när ngt bra håller på att hända.
Låt mig inte bli rädd..
För att jag älskar denna känsla av ömhet.



Good morning, the house burnt down!
Vissa människor och jag går helt enkelt inte ihop, så är det väl för alla. Nån gång ska man bara inse att detta inte funkar och gå vidare så att säga. Men vissa av dessa personer väljer att dra runt en i skiten men ansiktet före istället. Som om det skulle lösa ngt. Speciellt när det inte finns ngt att lösa. Säg bara efter mig: "This doesn't fucking work!", be loud and be proud, - Because it really fucking doesn't! Jag uppskattar ärlighet, och är absolut inte oärlig själv. Så ett tips till dessa vissa; Väx upp och välj inte skurkar hela tiden.

Jag älskar att ha rätt



Vad gör man när man är lite dum själv. När avundsjuka och tvivel gräver in sig i ens tankar. Man bankar huvet i väggen så klart.. Ha! Nja, nej, men man tar tag i ens rubbade sinne och skakar om lite granna. Om ens knäskål är lite lös, sätter man den på plats och keep on walking.
Jag går framåt och jag ser massa ljus. Jag dammar av mig allt ont och jag kramar mina vänner. *KRAAM* :)

Jag älskar alla er över allt annat.





kisses


Kommentarer
Postat av: Jonna

love u to babie !! över allt <3

du är verkligen min hjärtevän och jag saknar dig så förbaskat mkt så det finns inte !!

Lycka till på arbetsintervjun idag, ja håller tummarna för dig min twinnie !!

Pussis

2008-08-12 @ 10:46:50
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0