Man får det man betalar för..

Acta, kära företag. Vad fel allt kan bli.. la lalal-la-la lalala la. blabla
Nä men, nu blir det nya tider. Acta ÄR bra, men jag vill inte spendera min vintermörker där, tyvärr va.
För så kan det bli. Hoppas alla förstår..

Idag har varit riktigt trevligt. Som en sorts "comeback" till el Stockholmo, finally. Bara att gå runt och känna sig hemma. Jag har dessutom luktat på fler nya parfymer än ett luktsinne kan klara av. Iom det har jag hittat 2st som jag antagligen kommer att inhandla eller önska mig av nån väldigt snart :)! Japp!

Kul att vara tillbaka, att kunna gå de fina gatorna igen och se strömmen av alla människor.
Skönt att vara hemma.




*
Annars vill jag bara berätta om en sak som pågår nu i mitt fina liv.

Jag tycker om en person, på riktigt, äntligen.
Så som jag inte tyckt om nån annan, och mina gamla ärr och sår är ett minne blott. Jag vet inte vad som håller på att hända, hur denna person har lyckats stjäla en bit av mitt hjärta så så snabbt.

Men nu är jag här. Jag bryr mig och jag vill endast vara nära den personen. Hur stor chans är det att man en dag ser på någon och vill aldrig kolla bort?
Liten, minimal skulle man kanske säga..ENORM säger jag, för där är jag nu,
..jag tror på mirakel.





Didn't I tell you what I belive?
There's nothing like
 you and I, baby.


kissesss

Kommentarer
Postat av: Jonna

hej babycake !!

hur e det? gonna miss u like crazy nu när ja o millis åker iväg ju! dock är vi ju i samma stad ett liiitet tag där innan vi går på båten :P

fast du skulle väl få "celebert" besök idag va? :)

håll sverige vackert medans jag e borta

pusspuss på twinnie !! <3

2008-08-20 @ 09:38:06
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: emelie

haha joo visst är hon :)

2008-08-20 @ 11:40:21
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: elin

hehe nej blev inget kattvakt, dem har de nog bäst hemma :)

men skulle lätt kunna ha dem här, så goooos alla tre <3



vad e de för nytt jobb då? =)

Skönt med nya ryck, det behövs ibland så man orkar ;D



krambanaaaan :P

2008-08-20 @ 16:09:32
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: elin

hehe nej blev inget kattvakt, dem har de nog bäst hemma :)

men skulle lätt kunna ha dem här, så goooos alla tre <3



vad e de för nytt jobb då? =)

Skönt med nya ryck, det behövs ibland så man orkar ;D



krambanaaaan :P

2008-08-20 @ 16:10:05
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0