Nothing can compare to deserving your dream

Jag har tänkt...
Hm, har inte massor av mina inlägg börjat så? Jag skulle tro det.
Men i vilket fall, jag har tänkt. Jag har tänkt på relationer och på mig själv. När man hör att någon har träffat en person de tycker om, får man en bild. Man får en bild av relationen och tankarna och hur det kan utvecklas. Man drömmer, dagdrömmer om någon annans lycka och upplevelser.

Men vad gör man när man träffar någon själv?

Alltså jag vet inte, jag är ingen expert. Så jag kan endast tala för mig själv. Jag ska dock försöka berätta.
Det är
Det är som när man druckit för mkt för att hänga med i verkligheten, men samtidigt tillräckligt lite för att bara må bra. Allt snurrar, man märker att det är rätt väg och åt rätt håll, men det är som om världen snurrar så mkt att man knappt hinner sätta ner sina steg.
Hm, det är bättre än när man dagdrömde om andra.
Nu kanske jag drar iväg lite. Men det är viktigt för mig att kunna utrycka mina tankar och funderingar. Det är så jag arkiverar allt som händer, det är så jag får ordning i ett rosa kaos. :)





Om man ser något man bara drömt om precis framför sig.
 Ska man aldrig tänka så långt så man hinner se åt andra hållet.
Ta vara på den otroliga möjligheten man får.
Tänka sig att det verkligen stämmer, "när man minst anar det så händer allt".
Gamla ordspråk är inte så dumma after all.



kisses



Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilket gulligt inlägg min twinnie !! :)

Man blir glad av att läsa det, det är rosa all over !!



rosa moln mayb´ ? :P



puss

2008-08-14 @ 11:29:01
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0