Tror att jag är nått, för jag är det.

Här är jag igen.
Let's see, vad har egentligen hänt.. hmm
Jag har blivit något sjukt besviken, sen arg, sen besviken igen. Sen glad, sen ledsen, hysterisk o sen besviken igen.
Ja vad ska man säga? Man skulle väl antagligen kunna ha "besvikelsen" som sitt tecken i detta inlägg. Men njaa.
Vette fan om jag vill det.

Just nu är jag, minus liiite irritation och tröthet, vällans nöjd med mitt tillvaro.
Knas-kalas! Jag t.o.m. spottar ur mig sådana uttryck utan vidare eftertanke! I must be crazy!! 

Jag tror att jag är fri. Fri från fördomar och rädslor, fri från *måsten*. Jag känner mig full med kraft och jag vill sätta igång och göra nånting.
Jag kanske har hittat mitt inre glädje, I don't give a ratts as om folk ändrar sig eller inte. Jag är stålsatt innefrån. 

FAN, va bra det känns.


På tal om mina små förbättringar.
Idag tex så jagade jag ut en geting ur lägenheten, o nu bortser vi vilt från att detta tog mig närmare 3 timmar o göra. Hur som helst så är lill-monstret borta nu och jag kan fortsätta mig i att hjärndö framför skärmen.
Vackert ain't it? :)


MUMIEN ikväll!! woho!

Eller typ, jag veeerkligen hoppas. Men än är inte husets herre hemma, håller tummarna på att han dyker upp snart. Man har väl inte städat i onödan liksom *stolt* haha.

see u

kisses




Kommentarer
Postat av: Jonna

Miss u babie !!

trots våra olikheter kommer du alltid vara min spoonie. love u ! <3

puss

2008-08-08 @ 13:19:05
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Rampus

Hej där, :)



Måste säga tack och tack, och tack igen för det du gjorde för mig. Uppskattar det otroligt! Du verkar ha varit med om en hel del under dagen, men det är bra att getingen tog över min uppgift, d.v.s. att underhålla dig :)



Hoppas att du inte har haft det allt för tråkigt och att allt har gått bra. Men snart är det dags för lite mat och Mumien. :)



Ses, och hörs. hm om någon sekund :)



kram

2008-09-17 @ 22:53:20

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0