Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

Fronda, kära Fronda. Så många minnen jag inte vill ha kvar.
Delete o error.

Men, jag har iaf kikat på lite diverse grejer som jag tror kommer dämpa ner i min brevlåda snart :)
Här ska ni se att jag har hittat  fiiin fina stuffs på nätet, som jag funtar över..
Vad tycker ni kära vänner?
Jag vill veta era åsikter! :)

       

Oki.
Jag är heeeelt kär i klänningen och armbandet. Och egentligen jackan med, men där får jag punga ut med si sådär 5lax, så det är mkt fundera just nu.
Som sagt, Vad sägs?



Jobbet går bra, och det är fint folk som leker kollegor. Jag är nöjd och glad. Nu håller man bara tummarna för ett vackert soligt väder.
Dessutom skulle min sötastes besök liva upp en hel del här. I wait bästa! :*


puss

Kommentarer
Postat av: Mr R

So sweet, so beautiful

Everyday like a queen on her throne

Don't nobody knows how she feels

Katja, Lady one day it will be real :)



Du ser lika underbar ut som vanligt.

Sköt om dig själv nu, då du är utanför mitt räckhåll =)

2008-08-19 @ 18:08:44
Postat av: Lina

Jag gillade verkligen skorna o armbandet speciellt skorna, jättesöta :D kul med shopping :D jag ska snart på trancekryssning så då ska jag till sthlm city o shoppa nån ny cool minikjol o nån cool top sånt som man inte kan ha på sig på vanliga krogen hehe ;)



Kram

2008-08-19 @ 18:22:54
URL: http://lina83.blogg.se/
Postat av: Muffin

Ajajaj!

Fan vad ont det måste göra att slå i tänderna i en kant :/ Vilken sickens tur att dina tänder klarade sig utan några problem alls.. Annars hade det inte vart kul.. Att betala för nya tänder eller något.



Men jaaaa! Jag ska ner dit i höst med dem istället. Och jag längtar som fan, ska också börja spara på mig. För det kommer självklart gå åt lite cash om man ska ner dit och festa ;)



Kyss

2008-08-19 @ 22:19:51
URL: http://yougetredonyou.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0