Brainstorm blowing my mind


pams

Jag bjuder på lite dikteri från min sida..
( uppskattar enormt om ni kan lämna nå ord efter er, om vad ni tyckte (= )



*

Förbi nya länder, landar min själ
in i ett border-line tillstånd
och vi stilla står
i ett hörn
av mitt inre, som någon sakta stjäl
Och jag tar
bit för bit
vartenda tår
och nålar fast de, som livlösa fjärilar
i ett block om livet, en loggbok
om tankens kraft
Jag ger allt jag har
för att låta kärlekens saft
rinna av
in i nya världar
Jag förblir sinnessjuk
..








I bring u
image232
The Daily Kattis

*

Kommentarer
Postat av: Jonna

Har läst den dikten rätt många gånger nu, och jag tycker du är helt enorm på att skriva. att "få till det" så det verkligen känns inom en.

När du skickar nåt till mig som du skrivit så behvöer du liksom inte förklara, jag fattar redan exakt vad du menar, så fort jag börjar läsa.
dina ord kryper under huden på en.,
you got the gift.

2008-02-24 @ 12:20:23
URL: http://bebeh.blogg.se
Postat av: Jonna igen

hmm.. okej tydligen finns det en limit på hur långa kommentarer man får skriva.. min förra var för lång. det du inte ser var..
"Söta du med kanino-öron :P
Pratet med J höll på ända till 5, och ville inte ringa o väcka dig då.. så hör av dig

2008-02-24 @ 12:21:52
URL: http://bebeh.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0