En gång TILL

image183
förra veckan, påväg till afterwork (=
kuuuul det va

Idag f'rresten var det jobb, helt lugnt. Inte mkt bok. men massa trevligheter ändå. Kanske delvis för att jag var så sjukt övertrött och bara skrattade rakt ut åt hälften av kunderna, och gäspade/tuggade åt det andra halvan. Men så blir det ju när man håller på att bli sjuk, sakta men säkert, men förtränger detta så gott det går!



image184


Kom på idag att det är ju FFS Alla Hjärtans Dag snarligen..
ehhh...
Och det ser tyvärr inte så otroligt ljust ut, för tillfället. Jag har för fan ingen vettig människa att fira med, eller ingen som vill faktist fira med mig (bortser från dig nu bruden M). Såå,
What To DO?
Alltså, just denna lilla firelse har aldrig i hela mitt liv gått nå bra, förutom när jag var väldigt liten och brukade
göra små kort till mamma & pappa, och kanske få en blomma/godis tillbak.
Trevliga tider det.
Och nu är det bara
BÖK, orkar inte ens engagera mig ordentligt. Det känns som att man vill ju inte spendera en "romantisk" middag med någon man egentligen inte riktigt tycker om. Det blir ju bara fel, kärlekens dag liksom.
Då tänker jag: Har inte jag nå kärlek? Vfr är "
kärlekens dag" alltid bara blaj för moi?
hmmm..
Vette satan alltså.
Man har några, så kallade, beundrare i en massa hålor överallt, som är fel
(eller är det fel på mig? förmodligen...) Man sitter och skriver bort sin tid med vissa av de på nätet, var dag och ibland natt.
Undrar om man får en ros eller två på MSN??
image185
  ..haha..


Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0