Hold on, just a little bit longer


just breathe

Vad gör man när ngn har övertygat en hela natten om livet är värt att leva?
'
När man är dödstrött morronen därefter och klunkar dfr i sig RedBull i överflöd?

När man skakar sig igenom hela lektionen, just för den sjuka halten av koffein m.m. i kroppen?

Vad gör man när man äntligen ler igen, men vet att detta är bara den första prövningen?



Man Såå TAR KORT!!!
haha





Har oxå handlat lite i veckan, inte brytt mig om att publicera men nu jäklar!
Blev ett par finfina J&Company jeans (=
och en Pilgrim ring, (är inte så mkt för ringar egentligen, men va fan..)

my Bootie
(i ett par J&Company, kommer bättre bild..promice!)


The Ring hehe

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha skön text :D skit söta bilder btw å ringen va verkligen bling bling :D

2008-02-02 @ 00:51:27
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: bebeh

haha kolla en kommentar jag har på min blogg :D
hon tycker tydligen att jag lägger ut bilder som skriker efter uppmärksamhet? trodde det va typ nakenbilder som gjorde de? :)
allt bra med min stumpa med sina nya shopping tillbehör? :) pyyyyyysss

2008-02-02 @ 15:07:45

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0