ZERO

Det verkar som om folk inte riktigt tar in det viktiga jag skriver då o då.
Som inlägget innan..
Det var en citat från en bok jag läste ur igår. Saken är den att just de två meningarna var inbakade i bokens två sista sidor nånstans. Och på ngt sätt sa de hela boken hela känslan i den, gjorde den självklar för mig.
Det är dfr de kom med här, och för att jag tror till viss del på det de försöker säga oss.
Det finns en sanning.

Jag tycker att det är tråkigt att ingen har ngt att säga om såna vackert enkla saker, som kanske komplicerar till ens känsloliv. Jag bara hoppas att var och en som läser tar åtminstonne med sig ngt, en ny innebörd.
I wish

sånt gör jag när jag vill meditera bort lite stress o ångest
det hjälper

Kommentarer
Postat av: din bebeh

Hej vackerhet.

Armbandet lämnar aldrig min handled och jag tar till mig det du skriver. ibland är det riktigt så man ryser för att det pyr av sådan ..vad ska man säga? "riktighet"
Jag håller på och läser en bok nu som gör mig väldigt väldigt konfunderad över hur vi människor fungerar,varför vi gör och handlar som vi gör.
Men på något sätt, utan allt det kommersiella,materiella och allt förflutet, är vi inte alla likadana då?
Hoppas du hade kul med madde (:
Krams på gumsan.

2008-02-10 @ 14:30:16
URL: http://bebeh.blogg.se
Postat av: Liza

Jag veet, jag är blekare än någonsin!! :P vill ha ändring på det nu hehe

2008-02-10 @ 21:56:47
URL: http://lizabes.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0