In The Death Car we're alive aaaaah

Jag plagierar vilt och brett.

Och idag bestod av envist löshårs-lim bortagande.
*Jepp, Julia, nu är du RonjaRövarDotter i all ära*
hehe..jobbigt.
Detta tog ett par fina timmar.
Sen var det telefon med bästaste Millis<3, min bästis/frisör/kritiker :D. Allt i ett, u know ;)
Efter detta drog mitt sockersug iväg så pass att det blev panik rus till närmaste COOP (sorry Martin, next time Ica :P) och det var inget mindre äään....

o hära tuggar vi på en bit va :P

haha inte blyg alls

Men så kul var det, inget mer händer förutom att jag fortfarande hänger ihop med datorn och spelar lite Harpan. Ja, jag är en nörd i högsta lagret.
Inte nog med detta, har jag hittat en ny favorit artist till mig.
Check out Goran Bregovich. He ROCKS, haha typ!

Kommentarer
Postat av: martin

haha coop, bra att du inser och erkänner dina hemska misstag iaf.. ;)

2008-01-07 @ 20:31:43

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0