Provocerande

**Människor är svin! **
En god person sa detta till mig.
Det kanske t.o.m stämmer.
Jag kanske t.o.m tror henne.
Människor är som otroligt inrotade och svår-dödade parasiter, som parasiterar på allt o alla ink. sig själva. Fantastiska varelser, me included.
Jag är ju inte helt galen, är medveten om att jag är oxå homosapiens...tyvärr va
Men iaf, folk omkring konsumerar och kliver på döda kroppar för att sedan kräva ära, respekt och allmän lydning. Hur sjuka är inte vi?! Väldigt, skulle jag vilja säga.
Vi är, om inte annat, *one of a kind*.
Eller så är detta ngt jag innerligt hoppas på. Att efter all sökande i universum kommer vi upptäcka att vi är den lägsta livsformen. För om det inte är så, är det synd om universum och alla som hittar varandra i rymden.
I think.....
Sa någon förut, kanske även jag.
Jag tror att vi förstör.
Och tro mig, jag vill inte utplåna männskligheten. Jag vill ej ha blod på mina händer, mer än vad jag redan har. Jag har med mina vanor och ovanor dödat liv omkring mig varje dag, och tänker forsätta.
Precis som du, han/hon och de. Alla är vi så, varje steg och dumt val leder till död och hemskheter.
Inser vi detta?
Antagligen så börjar vi göra det nu. Upplyftande tanke maybe.
Eller så maybe är det bara en illusion, som får alla oss att må ngt bättre och kväva deprissionen just idag och kanske en stund imorgon.
Inte mkt görs, men mkt sägs....

Se bara på mig.........


image100
gillade snubben skarpt
found him när jag sökte gatorna efter Johnny Depp
men den hära duger :P


Kommentarer
Postat av: Daniiiii

omg så söt när du är elak! you go girl
;)

2008-01-06 @ 23:45:57
Postat av: martin

Intressant skrivet de där.. man kan vrida o vända på de mesta.. ;) puss

2008-01-07 @ 20:28:46

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0