Thats NyÅr for u

Jag och Elin hade kameran en stund
(don't mind att Elin i sin tur hade en egen kamera, inväntar med spänning dessa bilder oxå!)
image90

Detta var mitt nyårs firande, for real.

*
Jonna blev akut sjuk, njurarna sa "NEJ!" en gång för alla..
*
Jag åt middag i en uteslutande grabbig krets. Med Martin, Björk, Fredrik o Krille.
*
Vi, pinsamt nog hehe, kollade på "Bäckby boys".. vem vet?

*
Majs bjöd på kalas-fest med Asti!
*
Singstar from hell, som jag (konstigt nog) sög inte fullt lika mkt på. JEJ!
*
Allt som allt, är jag..


......Nöjd.....


Kommentarer
Postat av: martin

haha vadå pinsamt? dessutom heter den gryma filmen som jag gjorde (för 7 år sen) grabbarna från förorten.. västra sidan jaoo.. ;P

2008-01-04 @ 22:04:20

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0