Urval av vissa känslor

Zjara

I'm moving forward, and maybe away. I won't cry.

I varje stund som jag pratar om hur sjuk i huvet jag är, försöker jag att förtränga just detta. Få det att försvinna, genom att säga det högt, om inte annat, till mig själv.
*
Om jag inte betyder ngt för A.N., så låter jag bli.
Jag ska inte fälla några tårar för sorger som inte riktigt finns. Jag kan leva vidare. Måste tänka på att sluta jämföra och bara andas ut istället. Det var fan länge sen.
*
Länge sen jag andades ut, och bara var.
Det behövs nog semester vid det här laget. haha. Börjar bli lite kris här.
*
Och mina vackra vänner, när de mår dåligt knäcks ngt i mig. Vartenda gång, gång på gång.
Och jag fäller *monsun-tårar*. Ni är min ryggrad, vartenda knota.
*
Jag behöver vila, kära er. Jag behöver nånstans att ta in allt, bestämma vart jag vill försvinna härnäst. Jag har det inte värst, men det är inte det allt handlar om heller. Känns som att min själ har slitits ut lite grann,
jag får faktist inte lappa ihop den nå mer. Jag bara tror alltid att jag kan klara av allt. Jag tror alltid fel. =) tyvärr.
*
Och, mor min, som jag älskar ngt enormt.
Kan inte vara med och är trasig utan.
*
Jag önskar så mkt att jag var barn. Jag saknar barndom, värme och körsbärsblom. Och mina eviga bi-/getingstick. Jag saknar allt det oskyldiga och drömska.
*
Alla dagar, som kommer nu, är jag denna känslokalla fake:ade någon.
Tänka sig att jag skulle lyckas med att isolera mig, shitt. Kanske blir det jag drömde om förut, inte långt kvar nu...


urval av känslor när bra musik möter melankoli



Kommentarer
Postat av: bebeh

vart har du tagit vägen ? :(

2008-01-28 @ 17:52:43

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0