*YALLA*

A Salom malejkum
'Malejkum a Salom

För pappa skrivs detta inlägg. För att han är så otroligt go och står ut med mig och hjälper mig. Han finns alltid för mig, ställer upp när jag lackar. Han är den som ALLTID vet när jag mår dåligt och gråter "krokodil tårar", han tröstar mig. Han är mitt stöd och min stora idol. Jag önskar alla kunde vara som min underbara pappa;
ärliga, roliga och starka.

Rahmat papa, du är bäst....<3<3











image95
**AND WHEN YOU GET THAT CHANCE**
Let your f*ckin maniak soul out

to play...
haha

Kommentarer
Postat av: bebeh

ack min kära. du behöver inte kopiera lindsey i allt hon gör ?
(dvs dom kända kniv-bilderna med lindsey) *skratt*
but you do a much better knife-pose then her anyways:P

puss på sötaste

2008-01-05 @ 20:54:31
URL: http://bebeh.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0