Busy busy busy

Nu har det gått en hel del tid. Just nu sitter jag i Jonnis trevliga sovrum o spanar dammråttor.
De finns i små klan.
Vi ska ut på äventyr och hitta på nå bus.
Förövrigt så har jag färgat skallen igen (shhh it's a secrert!!) hahah
LOOK




Tror att man e så jäkla cool , but "no"






Kikade i min gamla lilla blogg o det visade sig att jag hade printat ner en intressant tanke så där för nåra månader sen
Check it out:

http://jockonda.blogg.se/2008/february/opp-opp-opp.html#comment

tack Alexandra fr kommentaren som fick mig att kika runt ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag vet inte hur jag kom till din blogg. Jag tror att jag sokte pa Potap i Nastya :P Men iaf. jag har kollat igenom den och jag vill att du ska veta att du ar en av dom vackraste tjejerna jag satt i hela mitt liv. Min mormor kallar mig for krasawica men herregud du ar mer an bara krasawica :P okej.. ja ville bara att du skulle veta de :D



2008-07-04 @ 00:18:02
URL: http://Alexandraa.devote.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0