Love.

..
Idag har jag, spoonie och bluberry pie vart på Sex And The City. Vi vart sist med det, med det var Premiär, på alla sätt och vis för oss.
Vi var på resturang och inledde kvällen med, räkchips :). Bra början tycker jag.
Filmen var om kärlek, mkt mer än om sex.
Kärlek är så ömtåligt i våra händer, något vi söker, men oxå
.. något vi skräms av.


Är vi föralltid kärlekskranka på själva jakten efter någon som är perfekt i allt?...




Jag ska till NY snart. snaaaart!! haha
'caurse.



Dagen till ära, har vi klurat outfits (and I bought I t-shirt).

:)



spoonie and me

C & S

kliche, but I like it





kisses

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej på dej =)

Ja det var jättekul se er o! :D

Filmen var såå underbar,, jag är kär!! ;D haha.

Å jag trivs HUR BRA SOM HELST i min nya frächa lgh!!! =D

Skönt att vara hemma igen :D



PLanerar du att åka till NY? ;);)

Har sj vandrat iväg med tankarna att FLYTTA dit.. men det kommer aldrig o hända :P

Men skulle vara grymt att testa på livet där :D



KRAAAM



2008-07-11 @ 09:21:46
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Oskar

Hola seniorita! Kul att du hade skoj igår! :) Måste se den filmen så jag vet vad alla snackar om, haha.. NY, mmm dit skulle man åka en vacker dag. När ska man få råd med det tro? Hårda tider.. Puss

2008-07-11 @ 20:10:10
URL: http://www.5x.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0