Hur vet vi att saker funkar?

Glad midsommar kära er!

Jag har upptäckt nu ett par saker under den här veckan.

Folk är jävligt känsliga
 
folk har svårt att stå för det de vill så gärna utrycka och de har ännu svårare att ta kritik.
Let's be honest, det var ingen stor överasskning. Jag vet att folk är lätta bryta och svåra att bygga upp. Människor är ett krångligt släkte, som gör livet surt för sig, väldigt snabbt och enkelt det...
Varför är det så?
Jag har ingen aning, men jag tillhör den gruppen över allt annat.

Familjen...
Jag har firat sjukt mkt nu sista tiden, alla jävlar fyller år, och? Det bara är bråk och stress. Jag bryr mig inte mer, jag har lärt mig av mina misstag. Men andra, andra bryr sig. Vi sliter på varandra.
Och t.o.m. ens närmaste kan inte ta ett ord av sanning.
How come?

Vänner....
Där blir det nog ännu värre.
Jag är alltid mottaglig för lite konstruktiv kritik emot min person, man kan alltid förbättras. Det kan alla.
Är man dessutom i en alkohol-vänlig situation med mkt stå o hej, så är risken att man gör bort sig (samtidigt som man sårar ngn annan) vällans stor. I tell u that.
Så, ja. Jag vill höra om mitt beteende var otrevligt emot ngn. Jag vill inte göra om samma misstag igen, och göra illa kära mig personer.
Snälla säg till. Vad jag däremot inte vill vara med om, är att man får kritik/reaktion på ngns blogg.
Jag tycker om konkreta saker. Alla får reagera av sig, men stå för't!
Har någon gjort fel, jag, du, eller helt annan person, så har den rätt att höra om det. Iaf innan detta börjar vilt disskuteras bakom personens rygg.
Eller?
Har jag fattat fel?
Ska man numera gissa sig fram till ett beteende som inte kan tas illa upp av NGN ALLS?!

Let's hear it..





min förra helg i färg, så att säga.....



Pussis

Kommentarer
Postat av: Daniel

låten e sjuuuukt vacker!

2008-06-21 @ 10:46:49
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: elin

ja men hej söta du :P haha..

jag är rätt dålig på att uppdatera men ska bättra mig ;P

hur är allt med dej då? hehe... ja vi får se till att springa in i varann snart tycker ja.. haha..

gjort i midsommar då?

Kramkram!

2008-06-21 @ 23:39:26
URL: http://elinallthetime.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0