Keep on living

Jag är äntligen i v-ås igen. Och inte för att jag gillar den staden, men för att jag älskar ngt oerhört min twinnie. Dfr äntligen, detta gör mig glad. Om än full :)

Vi ska ut på bus, som alltid, vi vill hitta en rolig plats där vi kan vara oss. Det är den personen som gör det värt att leva, många gånger, för mig. Den andra är Millis.
Jag lever och planerar vidare. Ett bio besök snart, SATC väntar på mig o Jonnis♥. Jag ville gå med M, men saker ändras och inte alltid fel ;)

Ut, ut. Trots magont och dåligt humör, så blir det nog utgång. Dansa och känna ett rus genom hela kroppen. Kanske bara för att man har druckit för mkt vin, eller för att man är med en betydelsefull för en person eller för att man bara vill dansa. Så där tjejigt, vill bara dansa.
Jag vet inte, men min styrka räcker inte till vissa saker.

Jag kan aldrig leva om det som har vart, mina sår får tyvärr aldrig läka helt. Jag har inte ork att orka samma väg. Jag är ny, hel på en ny nivå.
En nivå med mina vänner som håller mig stark, även när själen sviktar..




(nya bilder kommer sen)



ilove.....

Kommentarer
Postat av: elin

hallå bruden gumman =)

Allt bra?! Är du här på power meet nå då? :)

Kramis!!

2008-06-29 @ 20:56:28
URL: http://elinallthetime.blogg.se/
Postat av: Oskar

Hej sötis! Det var kul att träffa dig igen, även om det vart lite knas på slutet där.. Jag är fortfarande sliten efter helgen men av nån anledning kan jag inte sova, fast jag borde.. Om två timmar står man och lastar ur en container igen. Puss.

2008-07-02 @ 06:13:38
URL: http://www.5x.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0