"Men jag har redan valt"

Gräset, mina kära vänner, är väl alltid grönare någon annan stans. Oh herre gud, vad det är bara det man ser!
Jag kollar jämt ut mot något jag inte når eller inte kan få. O andra sidan finns inte såna saker i min värld, jag kan och får allt jag vill.
Lite van vid det nu. Kanske, t.o.m., tyvärr.
Men jag är aldrig nöjd med det jag har nu, jag FÅR just nuNUnu.
Det gäller inte mina vänner, mina närmaste blodsmänniskor, som står över allt och alla. De är som en gudsgåva.
Men all det andra som gör livet värt att "satsa på" det funkar inte. Det vill sig inte. Jag grymtar om att, jag inte har. När jag har så mumlar jag om att det är fel.
Men har jag inte själv bett om allt det som mitt liv är fyllt av??

Jag tror att det är dags att samla ihop sina tankar i en liten hög o Re - flek - te - ra! Jag är inte 3år nå mer, dags att ha klart sina prioriteringar och mål.



Det är kanske en vanlig deal att man klagar och gnäller. Jag har inte den rätten att göra det. Inte för att jag är skyldig någon att sköta mig eller vara glad och *lycklig*. Jag får bara inte för mig själv, jag har satt den gränsen nu.
När allt du önskat och velat omringar dig från alla håll, finns det inte alltid plats att gömma sig på och nån att gråta för.
Du - har valt.
Deal with it!
(flickan lilla)



Love ya

Kommentarer
Postat av: Oskar

Livet är inte lätt, man saknar aldrig det man redan har (och varför skulle man?. Men visst, folk och fä borde uppskatta just de sakerna lite mer. Det är lätt att säga att pengar inte gör en lycklig, men bara när man har dem. Jaja, antar att man kommer fundera bra många år till på den här skiten..bara att vänja sig :) Its normal.. Puss!

2008-06-24 @ 19:28:11
URL: http://www.5x.se
Postat av: Jonna

jag vet inte när vi ska gå på satc filmen, vi lär ju gå nån gång nu i veckan, jag får pengar imorrn kväll tror ja :P

2008-06-24 @ 19:44:08
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0