Du vet jag liksom försöker vara bra

Jag LÄNGTAR, ngt otroligt. Till Ryssland. Det var så himla länge sen jag var där sist, säkert över 3 år sen, heelt psyko. Det är oxå mitt hemland (ojoj jag har så många), om inte annat är det en stor del av mig.
En bit av mig där, hmm, ja.




I åkrar, i skogar, i bergen
finns andningar av mitt liv
finns själens små gömställen
finns något jag har sprungit förbi.

I landet där det finns en stämma
så lik min barndom och skratt
en källa av himmelsk glädje
känner jag i din kraft

Du är den starka och fria
där floderna viskar en sång
Där träden ropar Rossija
En evighet lång...




Go Kattis, it's your birthsday hey hey hey!

image307

*




Kommentarer
Postat av: Daniel

FY FAN VA HOT! fusk de där! :D

2008-03-16 @ 17:09:22
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0