Et moi, et tu; C'est deux

Min franska, som ni ser här ovan, är inte bäst. Yet. Men jag antar att det kommer, ungefär samtidigt som jag ska flytta till Nice, eller nå. Jag har fått förvånadsvärt många resekamrater, eller erbjudanden på sådana. But, tyvärr, så vill jag inte ha dessa.
Skulle mer än gärna resa med min ♥kära pappa♥, men han har budget- och rese-stopp just nu, don't ask me why..Tråk!
Han är en sådan person man kan vara dygnet runt med, alltid lika kul o inte alls irriterande.
Bäst, helt enkelt.
Han är mon ami.
Fan! Vad skönt att pappa är hemma nu, äntligen!
(en hel månad går så jäkla söligt ju)

Et moi,
image283
vääääldig sliten efter jobbet idag




Lekte lite fotograf..Maybe baby?



Kommentarer
Postat av: Daniel

om du är så sliten efter jobbet ska vi bli gammla tillsammans??? ;D haha övertrött charmör flickan lilla...

2008-03-07 @ 01:03:19
Postat av: Jonna

du är fin gumman. oavsett hur "sliten" du är lr inte.
idag är ingen bra dag för mig. ska snart iväg till min "läkare".
huvet känns tungt o jag mår illa..
hoppas de går över snart... usch.
pusspuss på sötaste

2008-03-07 @ 14:55:21

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0