Just be here

Jahopp, jag antar att det var dags nu o skriva ngt.
Såå segt, och inte orkat med ett enda ord fram tills nu.
Inte kunnat skriva heller visserligen, mamma äger ingen internet-fungerande dator. Illa.
Jag har ju varit liksom fast hemma i kääääära Västerås (ja Millis jag förstår VERKLIGEN vfr du är så trött på staden.)
Allt pga mina vackra hälar, som inlägget innan visar, som inte velat läka o har försökt med att bli infekterade istället. Så i hela 3-4 dagar hade jag fått order om att bara ligga ner o vila fosingarna med en spritflarre i beredskap, att rengöra såren med!
Wonderful!  not...

Men nu är jag HÄR
I sthlm
FI-NA-LLY!!!





Happy face
image290
naaa!
Just me posing
(summer -07)

Kommentarer

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0