Bejbi, chica, snälla vifta med kjolkanten för papi..

Hm..Alltså jag är nog inte bra på att skriva nu.. Har så många tankar mkt, handlar om en själv. Det gör det väl alltid f'rresten, allt handlar om en själv.
Det har varit mkt barn i mina tankar nu :) inte på det traditionella viset dock. Jobba med barn istället.
Hm ja.


Imorrn iaf så bär det av mot Vääääääästeråååås haha igen. Det blir väl spännande. Det roligaste blir juh faktist frisören (yes så klart menar jag Millis, like anyone else would even get to touch my hair, noo..).
Kul jul
Kram på er alla
höres snart igen :)
image412
galet när vi går ut
:)
LOVE


(hun' my bejb! snart ska vi spooooona o sen bakis pizza!!!! jag längtar sönder mig!!)



Kommentarer
Postat av: Jonna

haha ja jag längtar också efter spooning :)
"följer du med mig hem inatt?"

första gången den raka raggningsrepliken kommer funka :P hah

2008-05-23 @ 00:17:17
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: jockonda

klart som fan! jag kommer fan springa med dig hem haha :D
bara "take meee with u!!"
;)
love

2008-05-23 @ 00:20:43
Postat av: Oskar

Haha, det går villt till på konrad..i know.. =)
Klart du får "provsitta" båten, du kanske tom får ratta lite om du är snäll! :D

2008-05-23 @ 11:24:10
URL: http://www.5x.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0