Dima Bilan and the rest of ME

Idag var det en massa förberedelser.

Började dagen med att sola på balkongen, kom på samtidigt att solarium borde ge mer effekt. Så grabbade en obetald räkning (från december!!) och drog min väg till banken, för att sen sola med rör. ;)
BRUN var man, bra det. Ska försöka slå egna rekord i brunhet, hehe.
Sen var det dags för håret, lockas och sättas upp på plats + make.

Men all denna slit var inte helt i onödan
.
Ikväll åkte man så exotiskt som till Kista Gallerian för att kolla på Rysslands stolta (och märk väl FÖRSTA nånsin) ESC vinnare Dima Bilan!!
Söt den pojken var alltså, men lite fööör ******* och **** för min smak. The guy had make up liksom, haha. Men det är ju inne nu, vad vet jag :P.
snubben bakom/brevi är nån känd violinsnubbe som gick runt dära med en äkta Stradivarius, nästan lite coolare bara det.


(ursäkta sugiga ljudkvaliten, filmade med mobilen haha)



Nu hemma, och tar det lungt till bloggens bästaste spellista, mi*in*lav ;)
Jag känner att inte ens min äckliga pollen allergi (som ger mig feber, tårar, snuva, och permanent slemmiga bihålor) kan förstöra min vackra kväll.
Tack mormor för samtalet, du fatta galoppen. Fan vad vi ska busa i sommar ihop! ♥




Pussis!!






pssst. Ingen vattenpremiär än, men bjuder på en video av sånt sen ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

vattenpremiär ? :S

2008-05-29 @ 01:01:10
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: andreas

Hej;) Jag gillar din stil. Ha det gott.

2008-05-29 @ 13:13:45

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0