HAHAHAHAHAHAHA

Jag suger! *vad?* frågar ni.. Well det är "for me to know and for u to wonder" ;)
Nä men lite dålig på uppdatering är man juh faktist.. Lite dålig på en hel massa saker nu tyvärr.
Skolan..hmm. Ja ni jag vet inte vart livet bär av, pratade med M igår om att imigrera till Mexico i värsta fall. Många har redan fått uppleva mina ootroliga kunskaper inom det spanska språket :P
I am great, rätt o slätt!

Jag tror fan mitt ego börjar kväva de enda gråa cellerna jag hade kvar i skallen. Vad tror ni?
MAD?


Jag tror så. Japp. Bejb I need u now, alot. Våra band har blivit så tajta att det känns fan så tomt utan dig brevi.
Kan bli lite bökigt i framtida relationer, eller vad tycker du?
"Hej älskling, klart vi ska ha romantisk middag i Paris. Får Jonna följa med?"
:)
I loveeee

image399

:*

Kommentarer
Postat av: Jonna Donna

haha klart jag får följa med på romantisk resa. du lär ju skaffa en rik snubbe :)
vem säger nej till jonna liksom :D
skämt åsido. du är påväg till mig nu, så snart my love blir det spooning like never before.

dock ska ja kolla hockeyn idag mä :D så stå ut =) pusss

2008-05-08 @ 18:31:51
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0