Jag busar mig fram

*
Hej lillan!

Raring, det var ju ett tag sen jag sa något till dig, ännu mindre skrev. Men var dag lär vi oss något nytt, så jag ville påminna dig. Tänkte berätta om att jag börjar bli äldre, och jag märker att du har vuxit upp en del också. Du gör mig så glad. Tack för att du har ditt leende på läpparna. Jag har flyttat mina påsar av oro och bekymmer till en säker plats, du kommer aldrig att hitta den :).
Bra va?
Just nu satsar jag bara på nya upplevelser, kärlek och oss två. Vi ska nog hinna ses och prata igenom våra nyheter. Jag har längtat efter dina varma ögonlock och härliga skratt, kommer du ihåg som förut? Som när du fick för dig att sjunga och dansa mitt ute på stan? Jag minns och är så lycklig över att det blir "favorit i repris".
Du är galen sötaste! Haha, men det är väl det som gör att vi kompleterar varandra så bra. Hörde att du pratade om barn.. Blir det några? Jag planerar lite jag med, ett steg i taget, men små fotsteg är så överväldigande. Ge mig lite tid, så kommer du kunna le i takt med några fler ;).
Älskling, jag hoppas du får mina ord med vinden. Du klarar dig så fint, jag finns här för dig.
Ta världen med storm Katie.

*



// Brev till sig själv









Kommentarer
Postat av: Jonna

vackert brev.

Hopas du har peelat dig, solat och gjort dig sjuuukt gorgeous för din ryss idag nu :)

sånt gör du aldrig för min skull dock :( din fästmö tycker faktiskt att du kan piffa upp dig lite :P
hahah

needå love u so much , för mig spelar de ingen roll ifall du e superfixad lr bakis o nyvaken my love ;P

pussis :-*

2008-05-28 @ 17:10:09
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0