Man uppdaterar

Jag tänker, jag märker att andra verkar göra det och det ser helt oke ut. Så jag tänker.
Jag tänker på mitt liv, massa massa på mitt liv. Jag tänker på andras liv, jag tänker på allt som jag gjort, gör och kommer att göra.
Det gör mig si sådär vackert lugn efter allt som hänt mig. Efter det lilla jobbiga som surrar i mitt bröst. Jag menar allvar, när man ser the bigger picture så inser man att det finns vällans lite att klaga på. Självklart så gör vi alla det ändå, för på något sadistiskt vis så är det kul att klaga och gnälla.
Men jag kan klaga och gnälla helt lugn, helt i ro med mig själv och i ro med världen, med de mirakulösa omkring mig. Mirakulösa..hmm. Intressant ordval. Men Ni alla ni som jag håller kär, ni är ett litet mirakel (nej förresten stort sådant) i mitt liv.
Det är helt sant.

Inte nog
Inte nog med att jag tänker.
Jag utvecklas också. Haha jag vill stava rätt. Jag vill, jag lovar.
Jag vill vara något mer, inte för att jag är missnöjd, men för att jag vill mer. Jag ser människor, i Media eller bara omkring mig, som växer. De blir en själ som man minns, man vill minnas. De hittar sig själva på ett sätt som får mig att vilja börja leta på allvar.
Jag letar juh inte alls, jag bara låtsas.
Jag vill börja leta efter mig själv, mina fingeravtryck i någon annans hjärta, mina andetag i ett avlägset land. Efter min ande.
Min ande.
Ja

Yes I am crazy, Yes *fucking* sir!
På tal om ngt helt annat så gillar jag croissants, kom på det idag. Det är så sjukt jävla gott att jag dör.
Figur-snäll-mat my ass!
Beach 2008 here I come, just as I am!
image405
As a MF croissant!

Kommentarer
Postat av: Jonna Donna

vi kan vara croissanter tillsammans på beach 08 !

2008-05-15 @ 23:43:30
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: jockis

ja jamensan!

2008-05-15 @ 23:48:42
URL: http://jockonda.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0