Sommaren i city!


image426

Vet ni?!
Stockholm har världens bästaste frukt försäljare, och de basar på hötorget. Aldrig varit med om liknande. De är så goa och snälla, och det är typ världens både godaste och billigaste frukt. Dock så blir det nog lite fusk och jag och ♥M brukar få lite extra rabatter.
Iaf så inhandlade jag massa gott idag, både hallon och bigaråer. Bjöd mig själv på lite brända mandlar dessutom ;).

*

Sista dagen på jobbet idag, för heeela sommaren. Både skönt och sorligt. Otroligt svårt var det att krama Larsan hejdå, min underbaraste chef. Sad.
Jag kommer ju sakna han, det vet han. Tråk men vad gör man?

Nu iaf, klar och redo för att åka iväg, packa och dra! Sen sola och bada och läsa massor :)





Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Jonna

babe vad fint du har gjort. me likie alot

2008-05-30 @ 02:00:26
URL: http://vackerheten.blogg.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0