What happends in västerås...

Sadly is affecting all my reality..
Jag e så jäääkla lätt påverkad I guess...

Men men, jag har lärt mig en sak IGEN. Man ska inte blanda drinks med vin o bubbel..*NO*

image396
Yeeezz, vad GÖR "gympolarna" (Oskar I am asking U..yezz) på bilden??
Den som vet, den e cleeever I would say ;)
hehe

Nä men aså, huvudvärken dagen efter slår juh allt, på långa vägar..Dock hade jag stört kul med att sjunga 90-tals disco för lilla Arnie halva förmiddan.
And MY GOD did he dance!!
(Arnie is a turtle, for u stupidos that don't know :P)
 full still? oh jaaa



Film imorrn?
U say?
Oh well, I'm f**ng running, hun' du på?



Pussizar

Kommentarer
Postat av: Oskar

Haha, Axel är nykterist som konverterat..Försöker lära sig drick öl & Hasse kliar sig på ballen skulle jag tro :D

Tycker du ska lägga ut den andra bilden på dom!!

2008-05-06 @ 21:20:38
URL: http://www.5x.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0