Working at the stripclub, baby!

or was that carwash?....

Ja, helgen blev kostsam. Konstigt då det både inkluderade gratis inträde och förköpt sprit. Hmm, why is it always like that för me?
Men men.
Iaf, igår fyllde vackraste Inger år! Det var massvis med kul, bl a blev det lite "våghals", som visade sig vara riktigt prakt jobbigt spel. I.o.m. det fick jag skicka två otroligt dryga sms från min mobileo, till folk jag INTE ville skicka de till, + att man satt i hela 40min med pappers tamponger i näsan då man "blöder kraftigt näsblod och måste ha papper i näsan"..Nizeee. Det var super trevligt och träffa alla söta personer, min lovely Sanna med.♥

BMB vart det i all sin ära ;) Med en bästa Jonnis på köpet!
Milajki!
image413
I gave a face to "rådjurs blicken", this time...:P

Träffade på allas vår Mini (eller snarare bara min o Jonnas mini..). Gull, vi ska festa nån gng!! :P

Jag saknade lite en person dock..Men det kommer fler tillfällen.. eller vad säger du sötis? :)



Ängsö! Here we come. Genom bussar, gigantiska isglassar och kyrkogårdar (oh yes), we fucking made it!
*Hell yeah! Right on!* ;D
Ja, lilla bebi love skulle gratta mor sin idag, o jag haka på och lekte siamesiska tvillingen. Kul tyckte vi, "GÅ!" tyckte Jonnis päron..hehe..Drog ut på tiden, men "family" takes time ;)




KISSES

Kommentarer
Postat av: Daniel

haha jaaaa du fick ju messa mig :P hihi

2008-05-26 @ 00:53:44
URL: http://thelifeofdaniel.blogg.se/
Postat av: Oskar

Saknade dig med! =) Men som du sa, det
kommer fler chanser. Riktigt snart också förhoppningsvis..! Nå har du hunnit med nån vattenpremiär än? Vi vill ha liveblogging från skärgårn :p

2008-05-28 @ 18:41:22
URL: http://www.5x.se

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0