Yippiekayey MF!

Yes! Yes, oh yes!! And yes again!

Vi låter det där va så.....wonder?

Idag har jag kommit till flera olika insikter, som alltid när man har en seg och trögflytande dag. Jag har fattat galoppen, nej men utan överdrift. Finns ett par saker i mitt liv och framförallt mig själv som ändras, jag börjar bli mera männsklig.
Är detta bra eller dåligt?
Vette tusan, jag hoppas att det kan göra mig mer tillfreds med omgivningen och verkligheten. Men samtidigt, hellre dör jag än blir "lagom". That is not how I roll!
punkt slut
O andra sidan så har jag förstått att mycket jag gör i livet, mycket av det som är runt mig är bara ett spel. Något som oftast är mitt egna påhitt. Jag försöker lura alla och mig med. Lyckas väldigt bra, men sanningen, det som är bortom all lek och dumstridighet, faller över en som en sten. Ja, i slutändan är det fortfarande jag som blir krossad. Baaad.
En till sak (jag vet att jag kommer skrämma många hehe men ändå).
Jag längtar till barn.
Massor, kanske inte just nu, för så vuxen och oberoende är inte jag än. Men jag längtar lika så.
F'rresten låt mig påpeka, att det skrämmer skiten ur mig med. Fy fasen, det är ju en själv som får klämma ut ungen sen. Men finns det något mera vackert, then be my guest and show me...
Jaja, nog med vuxen-snack..Hell, jag är typ fortfarande 14år i skallen (eller well enligt vissa är jag långt över 40, o antagligen en man..hmm?)

image409
Yeah maybe I do look like Thelma or Louise, but do I REALLY look like your grandma'?
:/
wiiierd shitt

Kommentarer
Postat av: Jonna Donna

haha nee ingen katja-grandma´
isåfall har den snubben en jävligt het grandma =)

2008-05-19 @ 11:47:03
URL: http://vackerheten.blogg.se
Postat av: Linus

Du ser ut som en man=) Är du en man*asg*

2008-05-20 @ 22:01:33
Postat av: Oskar

Linus vafan, har du inte sett pure beauty förut eller? Någonting säger mig att Linus är en kvinna :P

2008-05-21 @ 00:19:43
URL: http://www.5x.se
Postat av: jockonda

det är ditt sjätte sinne.."andarna sa det"..just go with that :P
mina andar säger en hel del om mälarenergii och västerås o sånt..hm I just like wonder why :P
*ASG*

2008-05-21 @ 00:47:44

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0