Nu är det jul igen

Eller nja, SNART är det jul igen. Funderar faktist på att ändra till jultema här på bloggen. Snart är det dags. Jag är den typen som pyntar rätt tidigt, och vägrar ta bort alla julstjärnor och ljusstakar ända fram till februari.
Länge leve julpyntet! :D
haha vad sägs om att överkompensera? ;)
Sak samma, iaf.
*
Julen är här om, hör och häpna (ja kombi-lotten sätter sina spår),

43 dagar!!!



Det är ju otroligt lite, första advent är om typ 2 veckor. Ska man på allvar börja handla julklappar snart, jag brukar visserligen allrid göra detta de sista två dagarna. Rätt dumt egentligen, men jag är inte bäst på planering i stressade tider. Osis.
Vill oxå gärna veta min budget, innan man börjar köpa iväg saker hit o dit. Så efter fredagen kan man små-skissa på vad folk ska få. Hmm och vilka man egentligen vill köpa till. ;)
Funderar starkt på att publicera en önskelista här på bloggen, för att vara så där irriterande fräck. Så får ni se vad en jag, Kattis önskar hitta under granen på julmorgonen.



pusse pusssa

Kommentarer
Postat av: Natta

Ja, snart är det jul igen :S...men jag märker att du verkar tycka om ett?! Bläää....snö och jag går inte ihop. Ja innan jul får man nog "pimpa" sin blogg lite ;) !! Puzz

2008-11-12 @ 14:31:43
URL: http://nirv.blogg.se/
Postat av: Jonna

haha smalisar?? do tell, har jag missat nånting? :)



Oj, är det så nära till jul? Scary.

Jag är alltid the retarded one som köper alla julklappar typ dagen innan julafton haha:)

ska bli ändring på det denna gång :D



Pussa <3



2008-11-12 @ 14:46:24
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hola bandola !

tyckte din reunion idé lät SPLENDED hun´!

Let´s do it !



Haha dont know who that fuckin brunette is yet, but im gonna find out :D



Pussa

2008-11-12 @ 19:17:24
URL: http://vackerheten.blogg.se/
Postat av: Jonna

jag saknar dig med

me want my spoonie back :D haha

Pussa

2008-11-13 @ 00:52:21
URL: http://vackerheten.blogg.se/

Skriv youre best:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0